Autor: 021.rs

Novi Sad
30.09.2016.
12:59 > 16:10
Gradsko saobraćajno preduzeće za sada neće uvoditi nove linije javnog prevoza i pored povremenih zahteva građana da se promene trase pojedinih linija ili uvedu nove.
  • FCV 1914

    03.10.2016 00:02
    ....
    Mogli bi da uvedete nocnu liniju za Gospođince da mladi mogu da izlaze a ne da idu poslednjim busom u 22:45 a sledeci u 4 ujutru,naravno treba i za mesta kao sto su Čenej,itd.
  • Zoran

    02.10.2016 15:20
    Linije
    Koliko vidim da su u zadnjih godinu-dve uvedene nekoliko linija, sto je u odnosu na prethodnu deceniju mnogo vise. Pitam se samo sto kroz rebalans samo gsp-u nisu data sredstva , znajuci koliko kosta samo 1 novi autobus ovom najvecem gradskom preduzecu....?
  • Nikola

    01.10.2016 16:43
    @Novosadjanka
    Nadam se da ste samo stranački bot ili da je komentar ironičan. Prate izgradnju infrastrukture? Trebalo im je 5 godina da uvedu liniju na Bulevaru Evrope (od Futoške do Kornelija Stankovića). I dalje ne postoji linija kroz Partizansku (od Sentandrejskog puta prema Detelinari), a ima 10–15 godina kako je sređen deo Partizanske kod Almaškog groblja.

    Ljudi u rubnim delovima grada pešače i po 2 km do najbližih stanica. Ni u centru autobusi ne staju baš ispred zgrade (pešači se i više od 5 minuta), ali zato se automobili parkiraju u izlogu prodavnice ili na ulazna vrata zgrade. Ne znam koje ste Vi to razvijene gradove posetili i kako je su tamo stanice „poprtavljene“, ali ja sam tamo video nadstrešnicu na svakoj stanici, red vožnje ili elektronski displej na kojem pišem kada nailazi sledeće vozilo. Da ne pričam da je uvek ima barem 10 slobodnih mesta pa možete da birate gde ćete sesti.

    A kod nas busevi idu kao asprin (u špicu ih nekad nema po 15–20 minuta) i onda ne možemo svi ni da uđemo. Stari busevi samo što se ne raspadnu, ovi kupljeni pre nekoliko meseci kao da su stari pet godina, ni klima ne radi kako treba. Sedam godina ne mogu da modernizuju naplatu karata pa i dalje daju one cedulje na kojima se ne vidi šta piše.

    Važno je da su kupili automobile za auto-školu koja nikada nije počela da radi pa sad mogu da se vozikaju po gradu. A autobusa nema dovoljno.
  • Novosadjanka

    01.10.2016 11:47
    Sta vam je?
    Grad Novi Sad je idealno povezan, i svako prosirenje infrastrukture celnici GSP-a se trude da isprate. Nije u njima problem vec u nama. Cim nam stanica nije 50m od kuce/stana odmah dzeva i dreka. A u mnogo razvijenijim gradovima stanice su poprtavljene na po nekoliko kilometara udaljenosti pa se niko ne buni. To je javno preduzece koje 50% zavisi od vlade grada, a ovo je Srbija. Budimo zahvalni onim sto imamo i cuvajmo to!
  • Nikola

    30.09.2016 22:41
    Predlog
    Nedostaje linija između Klise i Detelinare koja ne bi prolazila kroz centar. Linija bi mogla da ide pored Biga i Partizanskom ili preko novog mosta i Bulevara Evrope (više putnika bi sigurno na trasi pored Biga).

    Čak bi mogla da se produži i preko Novog naselja do Telepa čime bi se konačno dobila efikasna periferna linija. Građani bi uštedeli dosta vremena jer su u Jevrejskoj i Jovana Subotića česta zagušenja. Npr. linijom br. 5 u špicu treba skoro pola sata od Klise do Detelinare, a direktnom linijom bi se stizalo za najviše 15 minuta. Od Klise do Novog naselja stizalo bi se za 20 umesto 30 - 40 minuta. Takođe, od Detelinare do Telepa se sedmicom putuje dosta dugo jer autobus pravi pauzu na Novom naselju.
  • Super

    30.09.2016 22:25
    tako treba
    Ljudi u GSP-u nisu zaposleni zbog GSP, već zbog sebe i ličnih interesa, tako da ih rad ovog preduzeća uopšte ne interesuje. Nema planova,napretka,usavršavanja, modernizacije ..... ....
  • Grgolj

    30.09.2016 18:28
    OK, neko vreme neće biti novih linija. Dok ih još nema, gospodo iz GRAS-a, operite već jednom te plave kokošinjce, naročito okupajte brojčane oznake linija na kojima voze. Pa, dao bog, dogodine opet. (PS: poklanjam kratak izvod iz J.J. Zmaja: ''Što se ne bi kupali, voda nije skupa.'')
  • Petao Džon

    30.09.2016 16:54
    Kakvi planovi, kakve nove linije?
    S kojim autobusima, ko da ih vozi? Broj vozača konstantno opada, ljudi odlaze trbuhom za kruhom po inostranstvu, vozila su prestara, mehaničara takodje nema dovoljno, rezervnih delova nema već godinama (od sijalica i metlica brisača do nekih ozbiljnijih), i tako dalje i tako dalje...
  • Milica

    30.09.2016 16:51
    Prvo...ovo sto Vi zovete Nova Detelinara je Stara Detelinara gde su bile kuce i udzerice decenijama, zavrsavale se kod livade koja je bila izmedju Detelinare i Novog naselja. Nova Detelinara je deo kod okretnice autobusa br 3 gde su jedino bile nove zgrade (sem onih kasnije kod ABC-a).
    Trasa autobusa koji ide sa Detelinare se menjala jer je pre toga bio autobus br 9 koji je isao sa Detelinare do Trifkovicevog trga gde je bila poslednja stanica.
    Za druge linije ne znam ali ovo znam.
    Problem jeste sto se grad (pogotovo taj deo stare Detelinare) jako izgradio i sve su zgrade sa velikim brojem stanovnika.
    Veci je problem sto Detelinara nema dom zdravlja nego ambulantu u Rumenackoj koja je iz onog doba kada su na Detelinari uglavnom bile kuce i daleko manji broj stanovnika. Pre nekoliko godina je nadogradjen sprat na ambulanti, postoji jedna ambulanta u mesnoj zajednici, ali nikako ne zadovoljava potrebe naselja sa velikim brojem ljudi kako je sada.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna